اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک باکسی است که درست در قسمت بالای لت های درب اتوماتیک قرار می گیرد و محل قرارگیری تمامی قطعات درب شیشه ای اتوماتیک می باشد.

نصب قطعات درب اتوماتیک شیشه ای درون اپراتور دو فایده مهم دارد : 

اول اینکه قطعات مهمی مثل موتور ، کنترل باکس ، هنگر و غیره در معرض گرد و غبار و باران قرار نمی گیرد بنابراین قطعات سالم مانده و عمر طولانی تری خواهند داشت.

دوم اینکه برای حفظ زیبایی و جلوه ی بهتر درب شیشه ای اتوماتیک بسیار حائز اهمیت است.

یکی از مهم ترین برتری مجموعه ی مانیس دُر این است که برای بالا بردن کیفیت و سرعت کار تمامی قطعات توسط متخصصان فنی و در کارگاه مونتاژ می شوند و سپس در محل پروژه توسط کارشناسان نصب مجموعه اجرا می گردد. 

اپتیما ، کابا ، اریکو و ES200 چهار برند برتر اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که مانیس دُر تنها وارد کننده ی این 4 برند در ایران می باشد و توزیع کننده درب شیشه ای اتوماتیک در کرج و تهران است.

روش مختلف راه اندازی اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک : 

از ویژگی های جالب درب های شیشه ای اتوماتیک داشتن قابلیت تنظیم عملکرد اپراتورها می باشد. یعنی با توجه به نیاز مشتری و کارکردی که از درب اتوماتیک دارد می توان تنظیمات متفاوتی از اپراتور را برای درب شیشه ای اتوماتیک اجرا نمود. 

   1-  نصب سنسور روی اپراتورها (مانند سنسور رادار) : به طور معمول از سنسورها برای درب شیشه ای اتوماتیک استفاده می شود به گونه ای که به محض نزدیک شدن کاربر سنسور فرمان باز شدن درب را از طریق مدار فرمان (کنترل باکس) به قطعه مربوطه ارسال می کند و درب شیشه ای اتوماتیک باز می شود. در واقع می توان گفت که در بیشتر موارد مهم ترین دلیل استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک همین باز و بسته شدن اتوماتیک درب می باشد. 

اطلاعات بیشتر 


manis.rozblog.com اتوماتیک ,شیشه ,اپراتور ,قطعات ,سنسور ,کنترل باکس ,تمامی قطعات منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دنیای بازی ایران یاور وبلاگ فلزیاب شرکتی تصویری حرفه ای09909061300 آموزش و خدمات دیجیتال مارکتینگ 3H0104ev شرکت پخش لوازم خانگی آکدنیز سانسور کده سوله - سالن - انبار - کارخانه - اداری - تجاری