آموزش نصب دوربین های عروسکی دو آنتنه

دوربین عروسکی

لینک دانلود pdf  کلیک کنید

توضیحات:

همان طور که قبلا هم گفته بودم درس اول اموزش نصب دوربین مدار بسته را در خدمت شما هستیم.

دوربین هایی که نصبشان را اموزش می دهیم موجود هست و می توانید با هماهنگی و ارتباط با ما کنید

 از این نوع دوربین می توانید برای اتاق های داخلی خانه و شرکت استفاده کنید چون بدنه پلاستیکی داره نمی توانید برای محیط بیرون استفاده کنید چون باران و آب و عوامل جوی می توانند دوربین خراب کنند.

هیچ شرکتی این دوربین را گارانتی نمی کنه هر کسی هم ادعا کنه دروغی بیش نیست چون قابل تعمیر نیست و قطعات یدکیش هم موجود نیست ولی صادقانه بگم تا به حال هم ندیدم این نوع دوربین خرابی داشته باشه.

باور کنید 100 درصد مشتریان بعد از این دوربین بسیار راضی بودند چون امکاناتی داره که همه عاشقش می شوند.

برای نصب این دوربین حتما باید مودم وای فای و اینترنت با سرعت 128 کیلو بایت واقعی داشته باشید.

دقت کنید سرعت اینترنت باید 128 کیلو بایت باشد نه 128 کیلو بیت تا براحتی انتقال تصویر داشته باشید.

مودم های مبین نت و دیگر مودم هایی که از طریق خط تلفن ثابت و adsl 2+ استفاده نمی کنند قطع و وصل زیادی در تصاویر دارند برای پیدا کردن سرعت اینترنت یک فایل را با دانلود منیجر دانلود کنید و سرعت دانلود را انجا مشاهده کنید.

چرا خیلی ها عاشق این دوربین می شوند حتی با این که سیستم دوربین مدار بسته هم دارند باز هم به دنبال نصب این دوربین در کنار دیگر دوربین ها هستند؟

دقت کنید این دوربین چرخشی هست و شما از راه دور می توانید چرخش ان را کنترل کنید در حال حاظر یک دوربین چرخان یا همان اسپید دام قیمتی حدود 2 میلیون تومان دارد حال ان که این دوربین فقط 200 هزار تومان قیمت دارد.

نصب این دوربین راحته فقط ادابتور دوربین را بزن به برق و تنظیمات را پیکره بندی کنید تمام شد.

24 ساعته فیلم ها را بر روی کارت حافظه ضبط می کنه و برای پلی بک کردن ان هم براحتی می توانید با گوشی خود و نرم افزار مربوطه پلی بک کنید.

شما از راه دور می توانید صدای محیط را گوش کنید و با محیط انجا هم حرف بزنید. رییس شرکت ها به این صورت با کارمندان خود براحتی در ارتباط هستند و انلاین ان ها را چک می کنند.

همان طور که قبلا هم گفتم لازمه نصب این دوربین حتما داشتن یک مودم adsl  وایرلس دار است پس انتظار نداشته باشید بدون مودم مستقیم به دوربین وصل شوید.

این دوربین طراحی شده برای محیط داخلی اتاق ها و شرکت ها و ادارات کوچک .

این دوربین را نمی توانید در داخل خودرو نصب کنید پس لطفا سوال نکنید

این دوربین جایگزین دوربین مدار بسته نیست پس انتظار نداشته باشید تعداد زیادی از ان را اری کنید و با خودتان فکر کنید که دیگه نیاز به دی وی ار و غیره ندارید این دوربین سیستم دوربین مدار بسته هست.

اکثرا از این دوربین برای اتاق کودک استفاده می کنند تا از راه دور از طریق اینترنت بتوانند کودک خود را ببینند و با او حرف بزنند


سرويسکاران آموزش آنلاين رايگان سخت افزارموبايل تبلت لپ تاپ کامپيوتر دوربین ,توانید ,مودم ,استفاده ,محیط ,دانلود ,دوربین مدار ,مدار بسته ,سرعت اینترنت ,سیستم دوربین ,انتظار نداشته ,انتظار نداشته باشید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

گروه پژوهشی و صنعتی پارسیان آریان فنجان گرافیک اسطوره ها دانلود موزیک جدید مشاوره و اجرای ایمنی کفپوش ضد حریق گرمایش برودت پارس ناودون فایل آوران ایران کازمد - فروشگاه محصولات آرایشی بهداشتی دست ساز، ارگانیک و گیاهی